Κυριακή, 23 Οκτωβρίου 2011

Καλησπέρα.....


23-10-2011

Κώστα μου, τι κάνεις ; Άραγε είσαι ήρεμος εκεί , έχεις βρει παρέα ; Ή είσαι μόνος σου ;
Από χτες που ξεκίνησα να σου γράφω νιώθω ότι ηρέμισες και αυτό με βοηθά λίγο στις σκέψεις μου. Μου λείπει η παρέα σου και καφές που πίναμε με τις ώρες στην αγαπημένη μας καφετέρια στο Αιγάλεω ή στην πλατεία των Βριλλησίων.

Έχω την αίσθηση πως με σπρώχνεις να σε σκέφτομαι πιο έντονα αυτές τις μέρες περισσότερο από τον πρώτο καιρό του χαμού σου. Νομίζω πως πέρυσι, τέτοιο καιρό αποφάσισες μαζί με την "σύντροφό" σου να μετακομίσεις σε ένα άλλο πιο μεγάλο σπίτι και να προετοιμαστείτε για τον γάμο σας. Έτσι δεν είναι ;
Πως μία απόφαση για καινούργια και ευτυχισμένη ζωή μετράπηκε σε πορεία θανάτου ;
Βοήθησε με να σε δω μέσα από τις τελευταίες σου μέρες . Να δω τι έζησες , με τι χάρηκες και με τι στεναχωρήθηκες.
43 μέρες σου είχαν απομείνει φούλη μου ζωής...πως τις πέρασες και τι σκεφτόσουν την τελευταία σου που σύμφωνα με τον ιατροδικαστή ήταν στις 5-12-2010................
Φούλη μου συνεχίζω...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...