Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Αδελφέ ?


Τις τελευταίες μέρες , δεν ξέρω τι μου έχει συμβεί. Νιώθω πως βρίσκεσαι κάπου εδώ και προσπαθείς να μου μιλήσεις...είτε στον ύπνο μου , είτε όταν είμαι ξύπνια.
Κώστα μου, κατέληξα στο συμπέρασμα πως ένα (1) χρόνο πριν ίσως από τις 22-10-2010 ξεκίνησε το ταξίδι προς τον θάνατό σου.

Ποιος σε οδήγησε σε αυτόν τον δρόμο πιθανά δεν θα μάθω ποτέ. Δεν βοηθά κανένας και δυστυχώς ακόμα μία οικογένεια...η οικογένειά μας μένει αβοήθητη. Ζει σε μία κονωνία που πίστεψέ με δεν θα ήθελες να νιώσεις πάνω στις πλάτες σου.
Φούλη μου, είναι δύσκολες οι σκέψεις μου και ειλικρινά με σταματούν από κάθε τι που θέλω να κάνω. Δεν μπορώ να δεχτώ τον χαμό σου.
Θα πω ένα μεγάλο όχι σε αυτήν την διαδικασία που θέλει να ξεχνιέται ο άδικος χαμός κάποιου και να μένουν αναπάντητα ερωτήματα.
Θα ανοίξω έναν διάλογο μαζί σου μέσα από εδώ και ελπίζω να βγάλω άκρη και να μπορέσω να δώσω μία απάντηση.... στο γιατί της μαμάς....
Είναι η μόνη μου δύναμη το γραπτό κείμενο..... και αυτό το blog που αλλιώς ξεκίνησε και αλλιώς θα καταλήξει.
Σ αγαπάω Φούλη μου........

Η αδελφή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...