Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

Ακόμα μία μέρα ζωής...


Όσο και να προσπαθώ να επιζήσω δεν τα καταφέρνω. Οι γύρω μου φίλοι και συγγενείς, θεωρούν πως όλα είναι καλά και πως ελένχουν την κατάσταση. Μόνο που η μοναξιά με έχει στοιχειώσει.
"Τι σου λείπει ...γιατί παραπονιέσαι...μήπως είσαι αυτοκαταστροφική ; " με ρωτούν


Αν ήμουν αυτοκαταστροφική θα αυτοκτονούσα. Δεν είμαι , αντίθετα σε όλη τη διαδρομή μου μέχρι τώρα , έδειξα δύναμη και θάρρος.

Είμαι όμως κουρασμένη να προσπαθώ για όλους , να τους τακτοποιώ και να τους προσέχω.
Γιατί θα πρέπει να νιώθω ένοχη όταν ζητώ κάτι; Δεν καταλαβαίνω.
 Ζητώ ένα φως και να μην έχω σιωπή. Να χορτάσω λίγο. Να βρω  δρόμο καρδιάς ανοιχτό.

Δεν θέλω να μιλήσω άλλο σε προσωπική βάση αλλά ένα θα πω με όσο κουράγιο μου έχει μείνει.
Τα προβλήματα μας έχουν κάνει τόσο απρόσωπους και τόσο απάνθρωπους, που μερικές φορές ξεπερνάμε τα όρια.

Κανείς δεν είναι ευτυχισμένος σήμερα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να κλειστούμε στον εαυτό μας. Αφουγκραστείτε τους γύρω σας , ειδικά τους δικούς σας ανθρώπους. Δώστε λίγο σημασία πριν να είναι αργά. Αν τους χάσετε θα υποφέρετε.
Μην τους πληγώσετε στο όνομα του δικούς σας "πιστεύω"

Καλή τύχη

4 σχόλια:

  1. ποσο δικιο εχεις Ελενη, αλλα ποιος θα καταλαβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. simfono apolita o kathenas kanei oti tou katevei kai meta klaiei otan xanei aftous pou agapaei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν ολοι κι ολα γυρω σου σε απογοητευουν, οταν αρχισεις να πιστευεις οτι οι δυναμεισ σου εφτασαν στο τελοσ τους, οταν νομιζεισ οτι στερηθηκες καθε ικμαδα αντοχης, θελησης, κι ονειρου, τοτε απροσμενα, πεφτει απο ψηλα στα χερια σου το αστερι που οι δυναμεις τησ συγχρονικοτητας των συμπαντων ορισαν, να υπαρχει παντα για σενα, ωστε να σε επαναφερει στην ισορροπια σου. Δε νομιζεις? χαμογελα, τοποθετησε το αστερι στη θεση του. :)
    Με Τιμη
    Λιαπης Παναγιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα είναι πως βλέπεις τα πράγματα. Οσο κι αν φανεί σκληρό αυτό "οτιδήποτε σε μελαγχολεί το κόβεις με το μαχαίρι" Δώσε χαμόγελο και θα πάρεις χαμόγελο αυτό είναι σίγουρο. Τα πράγματα θα πάνε καλά για σένα. Πίστεψέ το και θα πάνε !! Υπάρχουν πόρτες που δεν βλέπεις όταν κατεβάζεις τα μάτιακάτω , έλεγε ένας σοφός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...