Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011

Ένα όνειρο


"Όταν θες να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα προσπαθείς να το κάνεις. Εάν δεν προσπαθήσεις εσύ ο ίδιος , δεν θα τα καταφέρεις ποτέ. Ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του όνειρα.

Εμένα ένα από τα "πολλά" όνειρά μου είναι να καταφέρω να γυρίσω πίσω.
Είμαι ένα 13χρονο κορίτσι που με λένε Αναστασία. Έφυγα από Αθήνα στα 4 χρόνια μου και πήγα στην Κερκυρα. Εκεί πέρασα λίγο δύσκολα αλλά κατόρθωσα να αποκτήσω φίλους.
Έμαθα να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου και να περνάω κάθε στιγμή καλά, ακόμα και αν κάτι με έχει πληγώσει πολύ.
Στην επαρχία τα πράγματα είναι πιο ανεξάρτητα. Μπορείς να βγαίνεις έξω χωρίς να φοβάσαι. Μπορείς να έχεις και να δίνεις αγάπη χωρίς προδοσία...μιλώ για γενιά πράγματα.
Σίγουρα όλοι οι άνθρωποι έχουν περάσει δύσκολες καταστάσεις και έχουν νιώσει πολύ πόνο.
Έζησα πολλά στην Κέρκυρα χαρές και λύπες. Κάθε μέρα ήταν όλο και πιο ωραία. Δεν μπορούσα να φανταστώ πως κάποια στιγμή θα φύγω.
'Ωσπου μία μέρα τελειώνοντας το σχολείο και στην διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών - Αυγουστος του 2010 - έφυγα και ήρθα στην Αθήνα.
Προσαρμόστηκα σε ένα περιβάλλον πολύ σκληρό. Με μερικούς φίλους από την επαρχία έχασα κάθε επαφή, ελάχιστοι είναι αυτοί που μιλάω τώρα. Εδώ στην Αθήνα όλα είναι τόσο...πιεστικά! Δεν ένιωσα ούτε χριστούγεννα , ούτε απόκριες , ούτε τίποτα. Κάθε μέρα που περνάει σκέφτομαι ότι θα μπορούσα να είαμι στην Κέρκυρα και τουλάχιστον θα περνούσα καλά.
Εδώ στην Αθήνα γνώρισα σχεδόν όλο το σχολείο. Απόκτησα και μία πολύ καλή φίλη την Χριστίνα. αυτή είναι που με βοηθάει συνεχώς, με κάνει και γελώ ακόμα και όταν είμαι λυπημένη. Τα λέμε όλα μεταξύ μας και χαίρετε η μία  για την άλλη. Όμως εγώ ακόμα ψάχνω και ονειρεύομαι την ημέρα που θα γυρίσω και θα αντικρύσω πάλι όσα άφησα και δεν ξέχασα ποτέ.
Ομολογώ πως εδώ στην Αθήνα έχει πολλές ασχολίες και πολλά ενδιάφεροντα πράγματα να κάνει κάποιος.Εννοείτε πως ήρθα πιο κοντά με κάποιους συγγενείς μου. Συνέχεια μου λένε ότι έχω πολύ χιούμορ και ότι είμαι πολύ καλή κοπέλα. Μέσα μου όμως ξέρω ότι έχω αλλάξει.
Τέλος πάντων , έρχεται Πάσχα, σκέφτομαι να μαζέψω χρήματα να πάω για ψώνια. Όλες οι φίλες μου αγόρασαν τόσα ωραία πράγματα. Δεν πειράζει που εγώ δεν το έκανα διότι περνάμε δύσκολα και δεν θέλω να ζητώ από τους δικούς μου. Αυτό που σκέφτομαι είναι το Πάσχα και να περάσω ωραία.
Ίσως να είναι ένα μικρό όνειρο για κάποιους αλλά για μένα είναι το καλύτερο".


Η Αναστασία είναι μία μικρούλα 13 χρονών που μου έστειλε αυτό το κείμενο. Μου αρέσει ο λόγος της. Για την ηλικία της είναι πολύ ώριμη. Της ζήτησα να μου στείλει και άλλα κείμενα και κάπου κάπου θα διαβάζετε την στήλη της από εδώ. Αν θέλετε και εσείς να σας φιλοξενίσω μην διστάσετε να μου στείλετε στο giannakouli@gmail.com.


1 σχόλιο:

  1. Καταπληκτικό !!!! Καταπληκτικό. Αν για την ηλικια της σκέφτεται και κυριως γραφει έτσι , θα πρέπει να περιμένουμε πολλά απ αυτό το παιδί. Μπράβο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...