Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...


Όσο και να προσπαθώ δεν την παλεύω με τίποτα. Όποιος δεν έχει χάσει αδελφό ή δικό του άνθρωπο, ίσως δεν μπορεί να με νιώσει. 
 Μου λείπει πάρα πολύ. Δεν μπορώ να προχωρήσω παρακάτω εύκολα στην ζωή μου, όταν τον νιώθω να μου ζητά λύτρωση.

Γιατί να γίνει όλο αυτό στα 34 χρόνια του?

Γιατί κάποιοι να γνωρίζουν ότι δεν ζεί και τον έκρυψαν?

Γιατί ενημερωθήκαμε σαν οικογένεια για την εξαφανισή του με 2 εβδομάδες καθυστέρηση?

Γιατί πριν τον βρούμε νεκρό, είχαμε αποδείξεις πως κάποιος μετακινούσε το αυτοκινητό του, η αστυνομία δεν μας έδωσε την απαραίτητη σημασία?

Πολλά τα γιατί μας ...ακόμα περιμένουμε απαντήσεις.
Δεν του άξιζε του Κώστα αυτό που έγινε. Άραγε πως κοιμάστε ήσυχοι εσείς που ξέρω πολύ καλά ότι με διαβάζετε ?
Αν τον αγαπήσατε έστω και λίγο αληθινά, πείτε έστω και τώρα τι έγινε για να πάει η ψυχούλα του εκεί που του πρέπει να μας περιμένει, όταν θα έρθει το πλήρωμα............
Σας ικετεύω.

................Συνεχίζεται.

4 σχόλια:

  1. Eχετε καθισει διπλα σε ανθρωπους για τους οποιους χωρις να ανταλαξετε λεξη νιωθετε μια εμφυτη αντιπαθεια?
    Εχετε βρεθει σε παρεα και σε ελαχιστο χρονο νιωθετε πονοκεφαλο ενω πριν νιωθατε μια χαρα?
    Εχετε νιωσει σε καλα εαριζόμενα μερη μια ασχημη αδικαιολογητη μυρωδια?
    Εχετε νιωσει μερη να σας απωθουν να τα πλησιασετε?
    Τι συμβαινει? Γατι? Τι υπάρχει εκει?
    Π.Λιαπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη μου,ότι χρειαστείς είμαστε εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Ελενη τι τραβας ηρεμησε ψυχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. koritsi mou se katalavaino exasa kai ego ton adelfo mou apo atixima 30 xr kai ksero ti simainei na xaneis adika oti agapas. kouragio

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...