Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...


Προσπαθώ να ξεφύγω λίγο από τις σκέψεις του αδελφού μου και να ασχοληθώ όπως και αυτός θα ήθελε με την ζωή μου. Όμως όσο και να το θέλω δεν με αφήνουν.
Θα μου πείτε ποιοι?.... Αυτοί που όσοι έχετε παρακολουθήσει την ιστορία του αδελφού μου, γνωρίζετε πολύ καλά.
Ζούμε σε μία χώρα που αν ζητήσεις βοήθεια από την αστυνομία όχι μόνο δεν σε βοηθούν αλλά σε αντιμετωπίζουν και ως γραφικό ( μη πω τίποτα άλλο). Αν διαμαρτυρηθείς έντονα κινδυνεύεις με κράτηση, αν σωπάσεις στην αδικία που σου κάνουν , σου κλείνουν την υπόθεση πριν το καταλάβεις.
Σύντομα πρώτα ο θεός θα πάρω αντίγραφο της ιατροδικαστικής έκθεσης. Θα σας την αναρτήσω έτσι για να την διαβάσετε και εσείς και μετά βλέπουμε όλοι μαζί τι θα κάνουμε.
Άραγε αν από την αρχή που μάθαμε σαν οικογένεια από την σύντροφό του αδελφού μου, την εξαφανισή του , σας έγραφα ένα ένα τα στοιχεία που έβρισκα και δεν εμπιστευόμουν την αστυνομία, ο ένοχος ή η ένοχη θα εξακολουθούσε να κάνει την ζωή του/της ή θα ήταν ακριβώς εκεί που άξιζε να είναι ?
Δυστυχώς είναι αργά για να το μάθω. Δεν είναι όμως αργά για να αποδείξω πως ο Κώστας δεν ήταν μόνος του στο υπόγειο που βρέθηκε νεκρός 1 μήνα μετά.
Ξέρω πως κινδυνεύω που μπαίνω στα σκ.... αλλά εσείς που οδηγήσατε τον αδελφό μου στον θάνατο και στήσατε το σκηνικό του θανάτου του, ίσως δεν ξέρετε πόσο ισχυρή είναι η αδελφική αγάπη.

Συνεχίζεται.....................

5 σχόλια:

  1. To θεμα Ελενη δεν ειναι να αποδειξεις οτι ο Κωστας δεν ηταν μονος στο υπογειο γιατι κι ενας τυφλος το βλέπει
    1) Δηλαδη μπηκε μεσα, αναψε τη φωτια, ξαπλωσε στο δαπεδο και περιμενε να υπαρξει επαρκεια σε διοξειδιο του ανθρακα για να δηλητηριαστει.
    2) Κι αφ οτου πέθανε, βγηκε εξω και σκουπισε τα αποτυπώματα απο το χερουλι της πορτας
    3) Σκουπισε και τα φυλλα μακρια απο τη πορτα του υπογειου
    4) Απομακρυνε καθε σκουπιδι απο τη βεραντα του σπιτιου
    5) Τοποθετησε περιτωματα μεγαλόσωμου σκύλου στα σκαλια του σπιτιου. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΚΥΛΟ
    6) Ο ΦΟΝΟΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
    7) 75 κιλα δεν μεραφερονται ευκολα μακρια
    8) ΞΕΧΑΣΑ, δεν εχει ιχνη παλης στο σπιτι αρα Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟΥ
    Οσο και να τρεξεις θα σε βρω.....
    Καλυτερα ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕ
    Με Τιμη
    Π Λιαπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eleni se thaumazo gia to kouragio sou eimai sigouros pos grigora tha mpei filaki o enoxos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΕΡΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ.ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΑ ΣΑΣ ΔΙΝΩ.ΦΙΛΕ ΖΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΣΑΓΑΠΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...