Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Καλή μου αρχή.....Πάλι!!!!!!!!


Πρέπει να τελειώσω κάποια στιγμή, αλλά δεν γνωρίζω πότε θα συμβεί αυτό.
Το να γράφεις έχει μεγάλο ενδιαφέρον αλλά σου φορτώνει και ένα άνχος.

Πότε θα τελειώσω ? Μήπως το πάω πολύ αργά ? Τί δικαιολογία να βρω και να πω σε όσους με ρωτούν ? 
Οκ η ιστορία με τον αδελφό μου με σταμάτησε και με πήγε πίσω κατά 2 μήνες ίσως και παραπάνω. Όμως δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες, μάλιστα εκνευρίζομαι όταν οι άλλοι το κάνουν...εγώ γιατί να το κάνω ?
Λοιπόν σήμερα είναι Κυριακή 13 Μαρτίου. Δίνω υπόσχεση πως θα αποσυνδεθώ από το ίντερνετ και θα αφοσιωθώ στο γράψιμό μου. Θα αρχίσω να μετρώ τις λέξεις και την ώρα.
Που θα πάει θα μπω είτε το θέλω είτε όχι σε πρόγραμμα....και θα δούμε.
Ξεκινώ............................
                                                                                                                             Συνεχίζεται.........

3 σχόλια:

  1. Ελένη σου εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή, συνοδευόμενη από δύναμη και τις ευχές πολλών φίλων σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ για την δύναμη που μου στέλνετε. Ανταποδίδω τις ευχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...