Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...


Ότι και να κάνω τίποτα δεν λειτουργεί σε αυτήν την χώρα. Με ρυθμούς χελώνας προχωρά η υπόθεση του αδελφού μου.
Ο Κώστας είναι στον ουρανό , εμείς  ζούμε το προσωπικό μας δράμα και οι ένοχοι κάνουν την ζωούλα τους....τα κομμωτήρια τους, τους γκόμενους και..........  .......... τις απειλές τους.
Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα πριν λίγες μέρες:

"Αν δεν σταματήσεις , την άλλη εβδομάδα δεν θα ζεις...."

Ζω σε μία κοινωνία που δεν με βοηθά, δεν με προστατεύει. Με αφήνει μόνη μου να βγάλω το φίδι από την τρύπα. Που να πιστέψω και ποιόν να εμπιστευτώ.
Τόσα στοιχεία έχω μαζέψει και περιμένω να κουνηθούν οι αρμόδιοι να μου δώσουν την απαραίτητη σημασία.
Η ψυχή του αδελφού μου ζητά δικαίωση για να αναπαυτεί. Τον βλέπω στον ύπνο μου και μου απλώνει το χέρι. Ένιωσα τις τελευταίες του στιγμές. Με έκανε να αισθανθώ τον τρόμο του.
Δεν θα σταματήσω ούτε θα κουραστώ. Είχα λίγο ξαποστάσει , αλλά τώρα ξεκινώ πάλι . Μόνο που αυτήν την φορά η φωνή μου θα είναι ποιο δυνατή. Το κόστος θα το μετρήσω μετά.

Τώρα Κώστα μου θα σου πω μόνο αυτό  :

"Δεν σε πρόλαβα γιατί είχες ήδη φύγει από κοντά μας όταν το μάθαμε. Οι ένοχοι θα πληρώσουν ακόμα και αν χρειαστεί να έρθω κοντά σου.
Σου ορκίζομαι πως θα κάνω τα πάντα στην μνήμη σου και άλλη οικογένεια να μην περάσει ότι περάσαμε εμείς.
Λίγη υπομονή ακόμα αδελφούλη. Δώσε μου κουράγιο"

                                                                                           ............συνεχίζεται.

7 σχόλια:

  1. se ti xora zoume oi polites na vriskoun tous enoxous ntropi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΦΑΚΕΛΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ "TOP SECRET" ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΟΜΜΩΤΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΕΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝ COOL ΚΑΙ ΑΝΕΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ..ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΛΟΓΙΑ..ΕΠΕΙΔΗ Ο ΜΠΑΜΠΑΚΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΜΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ" ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ..ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ..ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΝΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου, μην ανυσηχείς . Σύντομα όλα θα φανούν μπροστά.
    Ο μπαμπάς μας κοιτά από ψηλά και μας δείχνει τον δρόμο της αλήθειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. vre Eleni mou ti travas? pes mas ti xreiazesai kai emeis tha eimaste dipla sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ομως... και θα ζεις, και ο αδερφος σου θα ηρεμησει σε αρμονια.Απο το μεσον του πουθενα ενω ολοι εχουν κανει τα σχεδια τους ερχεται καλπαζουσα η ανατροπη. Σιγουρα τωρα εχεις κι ενα φιλο παραπανω, προσπαθησε να κοντρολαρεις την οργη που εχεις συσωρευσει μεσα σου, καθαρισε το μυαλο σου, συγκεντρωσου, χτυπα το στοχο.
    Λιαπης Π.
    ΥΓ Κοντα σου με την ισχυ της οικογενειας ΛΙΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...