Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...

Κάθε μέρα έτρεχα στην αστυνομία. Ζητούσα να μάθω αν κάνουν έρευνα. Εννοείτε πως τους ενημέρωνα για οτιδήποτε έπεφτε στην αντίληψή μου. Στεναχωριόμουν που δεν πήγαιναν στο σπίτι....δεν πήγαιναν στο αυτοκίνητο. 
 Όταν μας πήρε η Εύη τηλέφωνο ότι και καλά είδε η κόρη της τον Κώστα στις 23-12-2010....σας ορκίζομαι ήταν μία από τις χειρότερες στιγμές μου σε αυτήν την πικρή για εμάς ιστορία. Να ξέρεις ότι κάτι δεν πάει καλά και κανείς υπεύθυνος να μην σε ακούει και το χειρότερο να μην σε πιστεύει.
Στις 24-12-2010 από το πρωί ήμουν δίπλα στο αυτοκίνητο. Ρωτούσα την γειτονιά αν είχαν δει το αυτοκίνητο την προηγούμενη να φεύγει από το σημείο που ήταν παρκαρισμένο.....( μήπως είχα κάνει λάθος εκτίμηση ( το προσευχόμουν αυτό )....). Οι μαρτυρίες ήταν απόλυτες.... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ . ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕ. 
Πάλι στην αστυνομία :

"Σας παρακαλώ βοηθήστε μας. Κάτι συμβαίνει στον αδελφό μου. Πολλά περίεργα συμβαίνουν. Η σύντροφός του μας λέει πολλά ψέμματα. Δεν μας βοηθά πουθενά. Κάτι ξέρει και δεν το λέει. Πότε θα την καλέσετε για να σας μιλήσει ? Σε εσάς είναι υποχρεωμένη να μιλήσει .......θέλω να πάρετε αποτυπώματα από το αυτοκίνητο του αδελφού μου........"
"Δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε κανέναν να έρθει ως εδώ. Υποθέτω πως ο Κώστας θέλει να μείνει μόνος του. Είναι ενήλικας......."
" Ναι αλλά..................."
Δεν θα σας αναφέρω περισσότερα διότι δεν μπορώ ακόμα, απλά σας υπενθυμίζω πως ο Κώστας ήταν ήδη νεκρός από τις αρχές Δεκεμβρίου.........

                                                                                                             συνεχίζεται..........

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...