Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...



Οι μέρες περνούν πολύ αργά και βασανιστικά. Ο Κώστας δεν θα γυρίσει πίσω το ξέρω.  Όσο δεν δίνονται απαντήσεις στα ερωτήματα γύρω από τις συνθήκες του θανάτου του, νομίζω πως η ψυχή του δεν ηρεμεί. Τον βλέπω σχεδόν κάθε μέρα στον ύπνο μου. Προσπαθεί να μου μιλήσει αλλά κάτι γίνεται και δεν φτάνει σε μένα....την ώρα που τον φτάνω...ξυπνάω. Ξυπνάω και συνηδητοποιώ την απουσία του.......Ηρεμώ όμως και σιγά σιγά θυμάμαι λεπτομέρειες που ίσως κάποιες από αυτές να είναι σημαντικές.
Όταν στις 18-12-2010 συναντήθηκα με την Εύη μπροστά από το αυτοκίνητο του Κώστα, μου είπε κάτι που εκείνη την στιγμή δεν έδωσα σημασία. Της είχα ζητήσει να μου φέρει ότι λογαριασμούς είχαν  έρθει ( πιστωτικές, τηλέφωνα κ.λ.π.) προκειμένου να δω αν είχε κάνει κάποια κίνηση λογαριασμού ο αδελφός μου.
Την ώρα λοιπόν που μου τους έδινε είχε ανάμεσά τους και το χαρτί για την πληρωμή του σήματος για το αυτοκίνητο, μου λέει :
" Πάρε και αυτό πληρώστε το δεν ξέρω τι θα κάνετε, αλλά όποιος από εσάς οδηγήσει το αυτοκίνητο θα πρέπει να το έχει."
Αναρωτιέμαι πως το είπε αυτό ? Με τι σιγουριά ήξερε ότι ο Κώστας δεν θα ξαναοδηγούσε το αυτοκίνητό του ? Δεν ξέρω τι να πω ή τι να σκεφτώ.
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά όμως, είναι ότι είχε ένοχο βλέμμα και συμπεριφορά. Την ίδια μέρα την πήγα σχεδόν με το ζόρι στο σπίτι του Κώστα που υποτίθεται δεν ήξερε που είναι ( της ξέφυγε αργότερα ότι το γνώριζε). Σας γράφω λίγο από το διάλογό μας.
"Πάμε στο σπίτι του Κώστα για να μας πεις αν έχει πάρει ρούχα μαζί του" εγώ.
" Ε..ε..ε δεν μπορώ, δεν έχω χρόνο πρέπει να πάω στην δουλειά......." η Εύη. (απλά τονίζω πως η ώρα ήταν 11 το πρωί και έπρεπε να είναι στην δουλειά της στις 2 ή 3 το μεσημέρι ).
"Ναι αλλά βρε Εύη μόνο εσύ ξέρεις τα ρούχα του. Άλλωστε πρέπει να πούμε στην αστυνομία αν μπορούμε, τι ρούχα φορούσε την ημέρα της εξαφάνισής του."

'Οταν φτάσαμε στο σπίτι του Κώστα μας  έκανε εντύπωση η ψυχραιμία της. Αυτό όμως που ήταν το πιο περίεργο είναι ότι μέσα σε 30"( αφού υποτίθεται περιεργάστηκε το δωμάτιο του Κώστα μας)  λέει:
"Φοράει την γκρι του φόρμα , αθλητικά παπούτσια και ένα μπλουζάκι . "
Μετά απλά βγήκε έξω από το σπίτι.
Σε αυτό το σημείο θέλω να σημειώσετε κάτι που κατά την δική μου ταπεινή άποψη είναι σημαντικό και που η αστυνομία δεν το γνωρίζει ή δεν έδωσε την απαραίτητη σημασία.

Όταν μαζί με την ανηψιά μου μπήκαμε για πρώτη φορά στο σπίτι του Κώστα στις 17-12-2010,
μέσα στο δωμάτιο ήταν πεταμένα στο πάτωμα ....η γκρι φόρμα μαζί  με άλλα ρούχα του αδελφού μου. Τα σηκώσαμε και τα βάλαμε σε μία άκρη.  Μέσα στον πανικό μας δεν δώσαμε σημασία....ούτε καν όταν με την κάμερα της εκπομπής ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ τους έδειξα τα ρούχα που είχαμε βρει στο πάτωμα. Το μυαλό είχε κολήσει.
Προχτές πήγαμε στο σπίτι του Κώστα για να αρχίσουμε να μαζεύουμε τα πράγματά του. Εκεί την ώρα που σήκωσα τα ρούχα του και άρχισα να διπλώνω μία γκρι φόρμα..........
Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι ένιωσα. Πάγωσα και σαν ταινία ήρθαν στο μυαλό μου όλες οι προηγούμενες ημέρες .  Η φόρμα του Κώστα ήταν όλες αυτές τις ημέρες μέσα στο δωμάτιο.   Αλλά το μυαλό μας είχε κολήσει....η Εύη δεν την είδε ( ακόμα ένα ύποπτο σημάδι της....) και μας διαβεβαίωσε πως ο αδελφός μου την φορούσε . 
Η γκρι φόρμα είναι λερωμένη μπροστά στους μηρούς και πίσω στην γάμπα. Δεν ξέρω τι είναι αυτοί οι λεκέδες. Στην αρχή νόμισα πως είναι αίμα, αλλά με μία περισσότερη ματιά είδα ότι ίσως είναι κοκινόχωμα (ίδιο με αυτό που έχει στην πίσω μεριά του σπιτιού. Εκεί που είναι το υπόγειο όπου βρέθηκε ο Κώστας. ) Ο λεκές στο πίσω μέρος της φόρμας δεν γνωρίζω ακόμα τι είναι....θα μάθω όμως. Όπως θα μάθω  και για μία τρίχα που βρήκα καρφωμένη πάνω στην φόρμα ακριβώς εκεί που είναι λερωμένη. Ή για μία γόπα που κάποιος την έχει σβήσει μέσα σε μία γλαστρούλα που είχε πάρει ο αδελφός μου για να φυτέψει λουλούδια. Για να ξέρετε ο Κώστας έκανε στιφτά τσιγάρα. Βρέθηκαν 3 πάνω στο δωμάτιο και ακριβώς 3 κάτω στο υπόγειο (?????). Η γόπα του τσιγάρου ήταν μάρκα ΚΑΡΕΛΙΑ.

Αυτό που έχω να πω είναι ότι όσο και αν προσπάθησαν να σκηνοθετήσουν ένα τέλειο θάνατο δεν τα κατάφεραν. Είναι αρχάριοι. Και το πιο σημαντικό δεν με υπολόγισαν. Λάθος τους. Εγώ και ο Κώστας μεγαλώσαμε και ονειρευτήκαμε μαζί...τα όνειρά μας ? Ο Κώστας την μουσική, εγώ την βοήθεια προς τους συνανθρώπους μας. Θέλαμε να τα παντρέψουμε αυτά τα δύο...δεν προλάβαμε. Ο Κώστας δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την μουσική που έγραφε. Εγώ ακόμα υπάρχω και ο Κώστας υπάρχει μέσα μου. Θα βρω τι έγινε θα τιμωρηθούν αυτοί που πρέπει και μετά θα συνεχίσω το όνειρο.

10 σχόλια:

  1. eleni prosexe tin ygeia soy kai ton euato soy .i goneis soy se xreiazontai,fantozomai kai o kostas tha to ithele auto.me auta poy diabazo blepo oti yparxei kapoia sxesi anamesa stin kopela toy kai ton kosta .prospathise gia ligo kairo na parakoloythiseis tin kopela .auti kati kribi .gia to sinergati den legate tipota mipos ekei yparxei kati.????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο συνεργάτης του Κώστα ( δεν είναι μόνιμος 1 ή 2 φορές τον μήνα τον χρησιμοποιούσε ) είναι από όλες τις πλευρές ελεγμένος....είμαστε σίγουροι πως δεν έχει καμία σχέση...ίσα-ίσα είναι δίπλα μας και μας βοηθά...χωρίς αυτόν θα είμασταν ακόμα στο ψάξιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε παιδιά τι γίνετε ? Η αστυνομία κοιμάται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. koritsi mou min to vazeis kato , sinexise na to paleyeis kai meta kane ayto pou thelate esi kai o kostas gia tin mnimi toy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. EGO EPIMENW K LEO POS H PROI NYFH SOU EXEI SXESH M TON 8ANATO TOU KWSTA SE POLLA PRAGMATA FENETE ENOXH DEN KSERO PREPEI NA THN EXEIS APO KONTA NA DEIS KAPOU 8A TO KANEI TO LA8OS TO MEGALO K 8A FANH AN EINAI .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αστυνομία πρέπει να κάνει σωστά την δουλειά της...και ευτυχώς δεν πρόλαβε να γίνει νύφη μου αλλά δυστυχώς έφαγε τα τελευταία 4 χρόνια από την ζωή του αδελφού μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη μου , μακάρι να βρεις γρήγορα γαλήνη. Κάνε κουράγιο και θα δεις πως κάποιο λάθος θα γίνει και θα πιαστούν οι ένοχοι στην φάκα.
    Είμαστε δίπλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. i zoi einai adiki kai distixos kai skliri. lipamai para poli gia ayto poy egine ston kosta alla eimai sigouros pos ola sto telos tha deixoun tin alitheia. kouragio eimai kai ego edo. apla dose to sinthima.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. re gamoto ti adiko ayto pou egine ...einai fanero pos ton efage i kopela tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. paidia ti ginete edo edo einai ola fanera giati den thn painoyn kai mazi kai toys synergates toys??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...