Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Η εξαφάνιση του αδελφού μου...

  Το ίδιο βράδυ στις 17-12-2010, μετά την εύρεση του σπιτιού του Κώστα ψάξαμε να βρούμε το αυτοκίνητό του , όπου σύμφωνα με τα λεγόμενα της συντρόφου του το είχε εγκαταλείψει σε έναν κεντρικό δρόμο της Λούτσας 2 ή 3 ημέρες. Πράγματι το βρήκαμε ( 2 χλμ μακριά από το σπίτι του ) Παραθέτω τα στοιχεία που μας οδηγούσαν στο συμπέρασμα, πως κάτι δεν πάει καλά:

1) Ο αδελφός μου λόγω παλαιότερου εργατικού ατυχήματος δεν μπορούσε να περπατήσει πολύ. Αν το είχε αφήσει αυτός εκεί πως επέστρεψε,  αν επέστρεψε στο σπίτι του. 
2) Μέσα στο αυτοκίνητο ήταν παρατημένα τα γυαλιά ηλίου που φορούσε ( δεν θα τα άφηνε  ποτέ) καθώς επίσης και τα τσιγάρα του ( μετά από λίγες μέρες και πριν τον βρούμε  αυτά εξαφανίστηκαν)
3) Το αυτοκίνητο ήταν παρακαρισμένο σε αυτήν την οδό από τις αρχές Δεκεμβρίου ( το κατέθεσαν γείτονες ) και όχι 2 ή 3 ημέρες όπως μας είπε η συντροφός του.
4) Δεν υπήρχε ( και δεν έχει βρεθεί ) το κάλυμμα ( εταζέρα) στο πορτ παγκάζ όπου ο αδελφός μου πάντα το είχε κλειστό για να μην φαίνοντα τα εργαλεία του.  Ειδικά αυτή η λεπτομέρεια μου δημιούργησε πολλά ερωτηματικά και το ένστικτό μου μέσα μου με διαβεβαίωνε πως κάτι δεν πάει καλά.
5) Το αυτοκίνητο κάποιος το μετακινούσε ( μαρτυρίες γειτόνων )

Κάποιος ήθελε να μας αποπροσανατολήσει για να πιστέψουμε ότι ο Κώστας κάπου είναι και θα γυρίσει. Στις 23-12-2010 περίπου στις 19:30 το απόγευμα δεχόμαστε τόσο εγώ όσο και ο πατέρας μου καθώς επίσης και η ανηψιά μου τηλέφωνο από την Εύη.
" Σταματήστε να ψάχνετε για τον Κώστα. Σήμερα το πρωί στις 8:30 τον είδε η Αθηνά ( η κόρη της) να περνάει μαζί με το αυτοκίνητο έξω από το σχολείο της, αλλά δεν τον πρόλαβε....μάλιστα φορούσε και τα γυαλιά του (????????) "
Θέλω να τονίσω πως έκανε και μία κανονική περιγραφή το "τι φορούσε" ο Κώστας . Δεν μου εξήγησε γιατί μας πήρε το βράδυ να μας πεί κάτι τόσο σοβαρό και όχι το πρωί. Κάθε μέρα ζούσαμε με την αγωνία.  Απάντηση δεν πήρα παρά μόνο.....
" Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ θα σταματήσω να ψάχνω. Κάπου είναι και μας κοροιδεύει όλους"
Η ανηψιά μου αναθάρησε . Πίστεψε πως ο μπαμπάς είναι καλά και θέλει να ηρεμίσει ( από τί ?)  Την ελπίδα της ζωντάνεψε και η κόρη της Εύης όπου της έστειλε ένα mms και της ανέφερε πως έστειλε ακριβώς το ίδιο και στον μπαμπά ( τον έλεγε μπαμπά τον αδελφό μου )  και ότι του παραδόθηκε. ( κανένα από τα συνεχή μηνύματα που στέλναμε όλοι δεν είχε παραδοθεί )

Οι γονείς μου μετά από αυτό το τηλέφωνο της Εύης αναθάρησαν και την πίστεψαν. Εγώ με τίποτα. Έτρεξα στο αυτοκίνητο και διαπίστωσα πως είχε μετακινηθεί κατά 1 μέτρο και τίποτα άλλο. Σιγουρεύτικα πως ο Κώστας δεν είχε μετακινήσει το αυτοκίνητο ο ίδιος, αλλά σίγουρα κάποιος άλλος ( δεν υπολόγισαν πως κάθε μέρα εκεί στο αυτοκίνητο , είχαμε βάλει σημάδια ώστε να έχουμε έναν "έλενχο" για το αν θα εμφανιστεί ο Κώστας)...
Γιατί η Εύη μας είπε ακόμα μία φορά ψέμματα ? Ακόμα περιμένουμε μία απάντηση.........


                                                                                                       συνεχίζεται..............

1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...