Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

Τι να πω....?

orchestra of coloursΟ Κώστας έπαψε να δίνει σημεία ζωής από τις 5-12-2010. Σαν οικογένεια ενημερωθήκαμε στις 17-12-2010. Από εκείνη την στιγμή και μέχρι τις 5-01-2011, ζήσαμε έναν απίστευτο γολγοθά. O αδελφός μου βρέθηκε νεκρός κάτω από παράξενες συνθήκες.
Η ιστορία ξεκινά κάπως έτσι... 
Οι γονείς μου,  χωρίς να έχουν επίγνωση τι συνέβαινε στο παιδί τους, επικοινωνούσαν με την "νύφη τους".......
"Τι κάνετε ? Πως είστε?...η μαμά μου....
"Μια χαρά είμαστε.....η Εύη
"Ο Κώστας ?
"Καλά είναι...στην δουλειά του"
O διάλογος αυτός έγινε μεταξύ της μητέρας μου και της Εύης στις 16-12-2010. Μία μέρα μετά, χτυπάει το τηλεφωνό μου. Ήταν ο πατέρας μου.
" Λένα χάσαμε τον Κώστα...."
" Τι εννοείς ?"
"Δεν ξέρω πήρε η Εύη τηλέφωνο και μας είπε πως έχουν χωρίσει με το Κώστα και ότι έχει αφήσει το αυτοκίνητό του σε έναν δρόμο της Λούτσας εδώ και 2 μέρες. Πάρτην τηλέφωνο σε παρακαλώ , να σου πει ."
Η Εύη ήταν η τελευταία σύντροφος του Κώστα εδώ και 4 1/2  χρόνια. Είχαν μετακομίσει μαζί στην Λούτσα και συζούσαν. Η σχέση τους ήταν πάρα πολύ καλή , το καλοκαίρι αυτό θα παντρεύονταν. Τίποτα δεν έδειχνε ότι κάτι δεν πάει καλά μεταξύ τους.
Είχαν και οι δύο παιδιά από τον πρώτο τους γάμο. 2 κοριτσάκια, την Δημητρούλα (15 χρ.) του Κώστα και την Αθηνά (13 χρ.) της Εύης. Η Αθηνά τον έλεγε μπαμπά και ο Κώστας την θεωρούσε κόρη του.
Παίρνω τηλέφωνο την Εύη.....
"Τι έγινε με τον Κώστα, που είναι ?
" Δεν ξέρω.Χωρίσαμε πριν από λίγες μέρες και έχει μετακομίσει αλλού. Το αυτοκίνητό του είναι παρατημένο σε έναν κεντρικό δρόμο της Λούτσας....δεν γνωρίζω που είναι το σπίτι του.....δεν έχω χρόνο να ψάξω, πρέπει να πάω στην δουλειά μου..."
1 λάθος.....ανεξήγητη αδιαφορία και μη διάθεση να μας δώσει πληροφορίες. Ήταν ο τελευταίος άνθρωπος από την οικογένειά μας που τον είχε δει...
Σε αυτό το πρώτο τηλεφώνημα ( δεν θέλω να τα πω όλα....) η εντύπωση που μας έδωσε ήταν ότι δεν την ένοιαζε που ήταν ο Κώστας, αλλά το πιο σημαντικό ......Δεν μας έδωσε σωστές πληροφορίες, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε εύκολα το σπίτι του και τα τελευταία ίχνη του.

συνεχίζεται........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...