Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Αλλαγή προτεραιοτήτων.

Ένας φίλος blogger μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα. Αλλάζουν οι προτεραιότητες στην ζωή του . Καλή τύχη Χρήστο και καλό κουράγιο...εμείς θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε.

Αγαπητοί φίλοι.
Σήμερα είχα ένα πολύ σημαντικό γεγόνος που αποτέλει ορόσημο στην ζωή μου. Σήμερα ας πούμε ήρθε το τρένο μου για την άγνωστη χώρα που λέγεται γνώση. Με άλλα λόγια σήμερα ήρθε η ύλη μου απο το πανεπιστήμιο που ενγράφτηκα για να σπουδάσω. Οπότε από σήμερα έχω την υποχρέωση ως προς την Μητέρα μου, και ως προς την υποσχεσή μου στον συγχωρεμένο τον Παππού μου, να πέσω με τα μούτρα στην μελέτη και να μην αρκεστώ με τίποτα λιγότερο απο αυτό που ονομάζουμε γνώση.
και δυστυχώς οι προσπάθειες μου στον χώρο του Blogging δεν θα μου επέτρεπαν να συνεχίσω, (λόγω του φόρτου της προσπάθειας), και έτσι θα πρέπει να απάρνηθω σε μεγάλο βαθμό την προσπάθεια μου.
Φαντάζομαι και ελπίζω να με καταλάβετε. Δεν μπορώ να βοηθήσω και πολλούς ανθρώπους ως άνεργος, και με έχει κουράσει το να έχω ένα πληκτρολόγιο στην αγκαλιά μου, αντί για κάποια σύντροφο στην ζωή μου. Με άλλα λόγια έκανα ότι μπορούσα, και έχω να προσπαθήσω και σε άλλα μέτωπα.
Παρόλαυτα δεν εγκαταλείπω, η σημερινή μου ανακοίνωση δεν αφορά φυγή, απλά μια ελεγχομένη υποχώρηση. Αυτό που καταβάθος θέλω να ανακοινώσω, είναι ότι θα κάνω πραγματικά οτι μπορώ, και όχι το τι θα έπρεπε να μπορούσα. Τα Blogs μου θα συνεχίσουν να υπάρχουν, θα συνεχίσω να ασχολούμε, αλλά με τον δικό μου χρόνο, και τις δικές μου προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες μου αλλάξανε, αλλά ο σκοπό πάντα θα μένει ο ίδιος... ο στόχος θα πρέπει πάντα να είναι το καλύτερο "άυριο", και αυτό να είναι για όλους.
Τα blog οι πόρτες και τα παράθυρα της ζωής μου είναι ανοιχτά, η καρδιά μου ειναι γεμάτη, και πάντα θα έχω θέση για νέους φίλους, και για νέους ομοιδεάτες στην ζωή μου.
Απλά λιγο ποιο χαλάρά ίσως να είναι και καλύτερα.
Με εκτίμηση.
Χρήστος.



Επιμελήθηκε την δημοσίευση ο Χρήστος Άλμ.
Τηλέφωνο: 6989208466
Για προτάσεις και σχόλια: paladinheart83@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...