Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009


Τελικά είναι εύκολη ή δύσκολη η ευτυχία ? Κανείς δεν ξέρει . Αν δεν το προσπαθήσουμε δεν θα το μάθουμε ποτέ. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι μόνο μέσα από τις εσωτερικές αναζητήσεις μας θα μάθουμε.
Η ευτυχία έχω την αίσθηση ότι έχει πολλές μορφές ή ονόματα . Για άλλον έρχεται μέσα από μία σχέση , ή μετά από την δημιουργία οικογέννειας , ή από την απόκτηση των επιθυμητών υλικών αγαθών, ή μετά την πραγματοποίηση ενός ονείρου δικού του.
Μέχρι τώρα το μόνο που έχω μάθει στην ζωή μου είναι ότι πρέπει συνεχώς να προσπαθείς , γιατί μέσα από την δική σου ευτυχία καμιά φορά γίνονται ευτυχισμένοι και οι άνθρωποι που σε αγαπούν.
Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που ζηλεύουν την ευτυχία των άλλων . Δεν ψάχνουν να βρουν την δική τους , παρατηρούν τους άλλους και ψάχνουν μόνο τα αρνητικά .
Σας δίνω μία συμβουλή που μου την έδωσε ένας άξιος άνθρωπος ο κ. Δ.Σαββόπουλος , "κλείσε τα αυτιά σου Ελένη και κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου "
Αυτό σας λέω και εγώ κλείστε τα αυτιά σας και κάντε ότι σας ηρεμεί. Μην δίνετε σημασία σε τίποτα κακό . Όλα στην ζωή μας μπορούν να συμβούν και την ευτυχία να βρούμε και τα ονειρά μας να τα πραγματοποιήσουμε .

1 σχόλιο:

  1. Μέσα απο τις εσωτερικές μας αναζητήσεις Ελένη μου πραγματικά βρίσκουμε εκείνο που για εμάς είναι ευτυχία και πολλές φορές το βρίσκουμε στην διαδρομή της προσπάθειας μας να φανούμε ικανα μέλη και υγιεί μέλη μίας κοινωνίας που δεν σου δείχνει το πως μπορείς να το κάνεις. Ο αγώνας αυτός είναι το κίνητρο της της ζωής και οι μικρές στιγμές που κάνουν τα... μέσα σου να ταράζονται...μέ ένα περίεργα όμορφο και γλυκό τρόπο είναι τα σημάδια ευτυχίας που αφήνει πάνω σου αυτή η προσπάθεια. Το ζήτημα είναι να τα καταλάβουμε και να μπορέσουμε να τα απολαύσουμε...μαζί με τους ανθρώπους που πιστεύουν σε εμάς... και νοιάζονται για εμας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...